تابناک-همزمان با نهمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان رودان شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 10 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، همزمان با نهمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان رودان شد، از بدو ورود این کاروان به شهرستان با استقبال پر شور مردم رو به رو شدند و پس از حضور در گلزار شهدای گمنام و غبارروبی قبور با امام جمعه شهرستان رودان نشست صمیمی داشتند.

 

 صبح امروز جمعه ۲۰ خرداد ماه کاروان زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا(ع) شهرستان رودان حضور یافت و دعا ندبه قرات کردند در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدوی امام جمعه موقت شهرستان رودان ضمن تبریک دهه کرامت و خوش آمد گویی به کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت:در روایات متعدد ذکر شده است که ارزش زیارت کردن امام رضا علیه‌السلام برابر با هزار سفر حج است .

 

 

وی افزود: حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان برکات فراوانی برای ما و مردم اینجا خواهد داشت، افراد زیادی هستند که از نظر شرایط مالی و هم جسمی توان عزیمت به مشهد الرضا را ندارند و آمدن کاروان عشق در شهرستان رودان باعث برکت و دلگرمی برای آنها است.

 

 

 

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: امام رضا برای کشور ما همانند خورشیدی است که ما را از گمراهی و ظلمات دنیا نجات می رهاند و راه درست را به ما نشان می دهد انشالله سایه الطاف امام رئوف شامل حال همه مسلمین جهان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار